Saturday 29 January 2011

_kata aku_


1. Bekas kekasih saya – dah berpunya n merancang nk kawen dah agaknye..

2. Saya sedang mendengar – lagu Bruno Mars_Grenade..dowang kate jiwangnye..pada sy pe salahnye sesekali berjiwang2 ni..ekeke

3. Mungkin saya patut – tido sekarang supaya sy x rasa ngantok gila2 bila bangon nanti..

4. Saya suka – gelak dan senyom even tengah sedeh sebab xnak owang tau sy tgh ade problem..ngeh2

5.Sahabat-sahabat baik saya – berkawan dengan sy kerana personality saya yang gila-gila sket dan leh masok ngn dowg. pendek kate,dowg mmahami sy..weee

6.Saya tak faham – npe owg lbh ske mnilai luaran drpd dalaman..Helo???igt awk perfect sgt ke?xknl maka xcnt..dan xknl jgn ske2 mnilai owg 2..tgk kain awk dlu sblm tgk kaen owg laen..owg 2 sdri xksh awk plk nk kcoh..aduhai..

7.Saya kehilangan – duet syiling ksygn sy! spe yg gtl tgn amek 2...waaaa..lme sy simpan tau..cpai ati awk amek kn..huhu

8.Ramai yang berkata - yang sy ni garang dan sombong. Muka aje garang macam singa u tapi bila awak dah jumpa dan kenal sy, baru awak tahu yang sy ni cuma setakat peringkat Hello Kitty je..

9.Makna nama saya – kejahatan dan kekejaman..hehe..xde r..nme sy xbmksud pn..mk sy maen petik je..

10.Cinta itu adalah – perasaan yg xdpt dgmbr dgn kata2..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang – mengorek edom smbil sy tsenyom menonton tb..

12.Saya akan cuba – mninggikan diri ini wpon sy sedar sy xkn tggi lg..

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud – sampai habis, sampai bila-bila, takkan habis punya..pendek kate shingga ke akhirnya..

14.Telefon bimbit saya – di dlm bakul bedak adik syimil..

15.Bila saya terjaga dari tidur – sy akn on laptop n men game cpai tghri@ptg tnp mengemas tmpt tdo...

16.Saya paling meluat apabila – owg 2 beria2 mnasihati owg laen pdhal dye pn sme gk cm2..

17.Pesta/Parti adalah – untuk kanak-kanak je..sy da dwse..xcnok cm2 da..hoho

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah – arnab belaan mak..malangnye anjing kt uma sblh lbh mnyayangi dye..ptos kple dye..hukhuk..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah/peringkat umur yang membosankan – paling cnok mse sy kje kt private cmpany. .nmenye drhsiekan sbb skg sy da xcnok kt c2 lg..hehe..Paling membosankan mse blaja di unibersity sbb sy xske blja..

20.Hari ini – adlh ari yg singkat..rse cpt sgt..tgk2 da mlm..

21.Malam ini saya akan - maen game,msj2,n lpk2 je..

22.Esok pula saya akan – tdo n tgk pkok kt gme Cityville je..mtk2 byk energy..

23.Saya betul-betul inginkan – dok uma tnp bt kje smbl dwt dtg bgolek2.. tgin gk nk gn hp blackberi..tp klo dpt iphone 4 pn bes gk..n plg tingin honda accord grey kaler..waaa..xsbrnye tgu saat 2..

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini - sy rs bserabai sgt dgn rmbt yg mcm xsrupe rmbt..kembang cm singa da..mate plk bengkak cm xckop tdo pdhal tlebih tdo..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan – arked pmainan sbb sy ske men gme..

26.Makanan Barat atau Jepun – ofcoz barat sbb tekak sy xlalu mkn mknn jepon..boleh muntah..yerkk

27.Bilik anda terang atau gelap – gelap..sbb sng sy nk tlena..

28.Makanan segera adalah – mknn yg cpt d msk,cdp d mknn tp ckop bulan rmbt kompm gugor..byk cik aji..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? – ko knp eam?!

30.Siapa yang anda nak sangat jumpa? – Sammy Cheng & buah ati sy..

No comments:

Post a Comment