Monday 12 September 2011

Haluuu la..
sgt skt hati..
xtau np..
due 3 ari ni myakitkan ati je..
xde lg bgos..
ade mnyusahkan je..

sjahat2 aku..
sburok2 aku..
shina2 aku..
sekeji2 aku..
sesese ape mcm pon aku..
aku xmcm ko!

siyes!
aku xpnh lg jmp SEHINA ko!
dan xtau np aku leh knl ko..
klo lah aku leh bt pmintaan dan d mkbulkan,
aku harap...
ko xde kt dunia ni..
itu je..

bkn stkt untk x mykitkan ati aku..
juga utk TIDAK ENGKAU MYAKITKAN HATI OWG LAEN T'UTAMA MAK KO!

sekesal2 aku..
xpnh lg aku sekesal ini..
aku kesal knl ngn ko..
everitimnye ngn ko..
sgt2 kesal..

xperlu lah aku cte pe yg dye da bt..
itu antara aku ngn dye..

n satu yg perlu ko tau..
aku xkn mtk maaf kt ko even aku da nazak nk mati sklipon..
cpai mati aku xkn maafkn ko..
aku hrp ko trme blsn ats pbuatan sialan ko..

dadaaa..
baibiiii n pig for yu..
fulstop

No comments:

Post a Comment